Home » FAQ | [ New question ] |
За повече информация ни пишете на имейл twistyspro@gmail.com Също така може да използвате и нашата форма за контакти. |
Актуална версия на уеб браузър по ваш избор. Препоръчваме : Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera – Adobe Flash Player – на почти всички нови компютри с Уиндоус той идва инсталиран, но винаги можете и сами да си го инсталирате или обновите до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player. Препоръчваме да сте с най-новата му версия за да работят филмите безпроблемно. - Задължително трябва да имате Бърза Интернет връзка от поне 1 MБит/с. Това ще ви гарантира нормално възпроизвеждане на филмите. – За да осъществите изтеглянето на филм ще Ви е необходим торен клиент. Препоръчваме Ви “µTorrent”. След като сте го инсталирали кликнете на бутона “Свали филма” и ще бъдете препратени на сайта от който ще можете да го изтеглите. |
Натиснете бутона ... “Свали субтири” и ще бъдете препратени на сайта от който да ги изтеглите. |
Проверете филмът дали не е дублиран на български език, в този случай добавянето на субтитри е ненужно. Ако проблемът не е в дублажа на филма, разгледайте менюто на плеъра, възможно е да сте изключили субтитрите от менюто, Включете ги от бутона “cc“. |
– Ако ползвате операционна система Windows версии XP, 7, 8 oбновете своя Флаш плеър до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player която няма предварително инсталиран Adobe Flash Player можете и сами да си го инсталирате или обновите до най-новата му версия от тук – Adobe Flash Player Следвайте указанията по нататък. |
1. Интернет връзката ви е прекъснала, в резултат на което филма не може да се зареди докрай. |
Увеличете размера на кеша до 2000 МБ (2 GB), след което рестартирайте задължително браузера, който ползвате. |
Всички наши потребители могат да пускат реклама на нашият сайт. За повече информация използвайте формата ни “За контакти“. |
Има два начина за докладване на проблеми. Първият е от формата ни “За контакти“. Вторият е във всяка страница с филми, просто кликнете на надписа „ Ако има възникнал проблем на тази страница може да го докладвате... От - Тук.“ И попълнете формата за проблеми. |
Използвайте формата “За контакти“ в сайта. |
Съобщения за грешки?
Когато се покаже това съобщение означава, че има претоварване на сървъра. Презаредете с клавиш F5 страницата, ако не се свържете отново, опитайте по-късно. - 404: This file might have been moved, replaced or deleted. / Файлът не съществува или е бил премахнат. Изтрит файл/филм. Ако попаднете на това съобщение ви молим да ни докладвате за да заменим линка. - The server closed the connection without sending any data. / Сървъра прекъсна връзката без да изпрати данни. Временно сървъра е претоварен. Презаредете с клавиш F5 страницата, ако не се свържете отново, опитайте по-късно. Внимание!!! Ако имате други въпроси не се поколебайте да ни пишете във формата ни “За контакти“. |